فهرس المقالات نرگس موسوی المقاله 1 - تأثیر مؤلفههای بازاریابی رسانههای اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر) فیروزه حاجی علی اکبری نرگس موسوی مدیریت بازاریابی , العدد 42 , السنة 14 , بهار 1398 المقاله 2 - تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان) 20.1001.1.22518827.1398.8.32.3.1 فیروزه حاجی علی اکبری نرگس موسوی جغرافیایی فضای گردشگری , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1398