فهرست مقالات نرگس موسوی مقاله 1 - تأثیر مؤلفههای بازاریابی رسانههای اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر) فیروزه حاجی علی اکبری نرگس موسوی مدیریت بازاریابی , شماره 42 , سال 14 , بهار 1398 مقاله 2 - تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان) 20.1001.1.22518827.1398.8.32.3.1 فیروزه حاجی علی اکبری نرگس موسوی جغرافیایی فضای گردشگری , شماره 4 , سال 8 , پاییز 1398