فهرس المقالات کامبیز حیدرزاده المقاله 1 - بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران دکتر محمد بامنی مقدم کامبیز حیدرزاده حامد مهرزادی آینده پژوهی مدیریت , العدد 88 , السنة 22 , بهار 1390 المقاله 2 - ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند) کامبیز حیدرزاده الهه ملایی آینده پژوهی مدیریت , العدد 5 , السنة 18 , زمستان 1385 المقاله 3 - ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کامبیز حیدرزاده احمد زنده دل حسین علی سلطانی آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 1384 المقاله 4 - هژمونی برنامه ریزی رسانه؛ در تبلیغات بهروز کافی کامبیز حیدرزاده آینده پژوهی مدیریت , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1382 المقاله 5 - ارزیابی تاثیر ویژگیهای هدایت کننده صفحات وب سایت بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان کریم حمدی کامبیز حیدرزاده بهناز خدایاری آینده پژوهی مدیریت , العدد 76 , السنة 19 , بهار 1387 المقاله 6 - قلمرو تعریف بازاریابی یا بازارگرایی؟ هاشم نیکومرام کامبیز حیدرزاده آینده پژوهی مدیریت , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1382