فهرس المقالات احمد راه چمنی المقاله 1 - تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. مجید پابرجای زنجانی احمد راه چمنی بازاریابی خدمات عمومی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1403 المقاله 2 - تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی عسکر عسگرپور احمد راه چمنی مدیریت بازاریابی , العدد 34 , السنة 12 , بهار 1396 المقاله 3 - تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری مهرناز نجاتی احمد راه چمنی مدیریت بازاریابی , العدد 30 , السنة 11 , بهار 1395 المقاله 4 - بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) فرشته صادقی آذر هریس احمد راه چمنی مدیریت بازاریابی , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1397 المقاله 5 - بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) احمد راه چمنی فرشته صادقی آذر هریس مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394 المقاله 6 - بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری علیرضا کسرائیان احمد راه چمنی محمدباقر پورنجف زاده اردکانی پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 3 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 7 - تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان سارا مهربان احمد راه چمنی مرضیه ساکی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 12 , تابستان 1399