List of Articles احمد راه چمنی Article 1 - تاثیر توصیه مسافران بر تبلیغات دهان به دهان و قصد استفاده مجدد با نقش میانجی ایمنی و ارزش ادراک شده و نقش تعدیلگر تحصیلات. majid pabarjaei zanjani احمد راه چمنی Public Services Marketing , Issue 2 , Year , Spring 2024 Article 2 - تاثیر بازاریابی رابطهمند بر کیفیت روابط مشتری – فروشنده و عملکرد مالی Askar Asgarpour Ahmad Rahchamani Jounal of Marketing Management , Issue 34 , Year , Spring 2017 Article 3 - تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری mehrnaz nejati ahmad rahchamani Jounal of Marketing Management , Issue 30 , Year , Spring 2016 Article 4 - بررسی تأثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ - مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) fereshteh sadeghi azar haris Ahmad Rahchamani Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 5 - بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکتهای لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر) A. Rahchamani F. Sadeghi Azarharis Jounal of Marketing Management , Issue 27 , Year , Summer 2015 Article 6 - بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری Alireza Kasraiyan Ahamd Rahchamani Mohammad Bagher Pournajafzadeh Ardakani Journal of Islamic Marketing Research , Issue 3 , Year , Summer 2024 Article 7 - تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان Sara Mehraban Ahmad Rahchamani Marzieh saki Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Autumn 2020