فهرس المقالات محمدباقر پورنجف زاده اردکانی المقاله 1 - بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری علیرضا کسرائیان احمد راه چمنی محمدباقر پورنجف زاده اردکانی پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 3 , السنة 2 , تابستان 1402 المقاله 2 - تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار فاطمه رضائی راد محمدباقر پورنجف زاده اردکانی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 2 , تابستان 1402