فهرس المقالات جواد محرابی المقاله 1 - تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) رضا احتشام راثی جواد محرابی ناهید رنجبر دانش کارآفرینی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1400 المقاله 2 - Designing a Career Path Model Based on the Knowledge Management Model in Start-Ups 20.1001.1.23222301.2021.7.2.7.4 10.30495/jsm.2021.1935082.1496 Davood Sharafizadeh Ebrahim Abbasi Javad Mehrabi Journal of System Management , العدد 2 , السنة 7 , بهار 2021 المقاله 3 - مدلسازی عوامل اثرگذار بر مدیریت ترس از شکست کارآفرینی در کسب و کارهای نوپای ایرانی 10.22094/jdem.2023.1978009.3035 علی اصغر کرمی جواد محرابی پرویز ساکتی مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1402 المقاله 4 - تبیین مدل مدیریت منابع انسانی نظام اداری ایران با محوریت سازمان اجتماعی چابک داود امامزاده غلامرضا معمارزاده ناصر حمیدی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1401 المقاله 5 - تبیین امنیت فرایندهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات در اینترنت اشیاء با شبیه سازی فرایندها محمدرضا ثنائی اکرم قنائی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1403 المقاله 6 - تبیین عوامل موثر بر مدیریت استراتژیک منابع انسانی مشتری مدار با نگاهی به مولفه های شایستگی های مدیران 10.22094/jdem.2023.705869 طاهره مرزدشتی نسرین جزنی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1402 المقاله 7 - شناسایی و رتبه بندی مولفه های نگهداشت منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان بر اساس آنتروپی شانون مجید نوده فراهانی میرعلی سیدنقوی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 15 , زمستان 1402 المقاله 8 - بررسی روابط علت -معلولی معیارهای الگوی یکپارچه برنامه ریزی جانشین پروری مدیران نسیم حبیب اله میرعلی سیدنقوی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1403 المقاله 9 - بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران جواد محرابی سیاوش خلیلی شورینی احمد خلفی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 4 , تابستان 1391 المقاله 10 - بررسی ارتباط بین امنیت شغلی با رفتار شهروند سازمانی کارکنان دائمی و موقت در دانشگاه علوم پزشکی قزوین جواد محرابی مجتبی گلناری مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1394 المقاله 11 - مقایسه نتایج ارزیابی عملکرد به روش سنتی و بازخورد 360 درجه و رابطه آن با رضایت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ناصر جواهریزاده جواد محرابی فرهاد بازوند مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1390 المقاله 12 - شناسایی موانع اجرای ماده 58 قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای ارتقای توانمندی کارکنان بمنظور ارتقای کارایی و اثربخشی سازمان (مورد مطالعه: بانک ملی) شیرین عبدلی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1395 المقاله 13 - بررسی تاثیر پاسخگویی اجتماعی بر وفاداری مشتری با میانجی گری رضایت،اعتماد محسن صیدآبادی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 14 - ارائه الگوی یکپارچه پیاده سازی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)در بانک ملت جواد محرابی مهدی بابای اهری مریم طاعتی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 2 , بهار 1389 المقاله 15 - شناسایی عوامل موثر بر اجرای آئیننامه دورکاری در دستگاههای اجرایی قزوین و ارائه راهکارهای عملی جواد محرابی ثریا طرلانی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 6 , زمستان 1393 المقاله 16 - بررسی عوامل موثر بر بهبود عملکرد دورکاری در دستگاههای اجرایی کشور با رویکرد فصل اول قانون تحول اداری دولت سایه شیدایی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1397 المقاله 17 - شناسایی موانع اجرای ماده 36 قانون مدیریت خدمات کشوری در بانک ملی در ارتباط با اصلاح فرایندهای کاری حسین عابدی جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 10 , زمستان 1397 المقاله 18 - طراحی مدل انعطاف پذیری منابع انسانی در شرایط ادغام در سازمان های دولتی ایران نسرین جزنی ناهید عطیمیان جواد محرابی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1403