فهرس المقالات علیرضا بادله المقاله 1 - The Potential of Using Kahoot to Empower EFL Learners : An Experience of Game-based Learning 10.30486/relp.2021.1930824.1273 Mohammad Bagher Khatibi Alireza Badeleh Research in English Language Pedagogy , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 2021 المقاله 2 - مقایسة میزان یادگیری و یادداری حاصل از آموزش به شیوة کلاس فناوری چندرسانهای، کلاس آزمایشگاهی و کلاس معکوس و کلاس سنتی در ابتدایی 10.30486/jsre.2019.554601.1014 علیرضا بادله حامد محمودزاده رضا کبیری زاده پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1398 المقاله 3 - تأثیر روشهای آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیتافزوده بر یادگیری و یادداری دانشآموزان در درس ریاضی 10.30486/jsre.2021.1893684.1578 علیرضا بادله عبدالجلال توماج مسلم قبادیان پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 1 , السنة 18 , بهار 1400 المقاله 4 - شناسایی عوامل مؤثر بر تعامل بین دانشجو معلمان کارورز با مدیران مدارس و معلمان راهنما جهت پیشبرد اهداف کارورزی 10.30486/jsre.2023.1991160.2356 علیرضا بادله شیرین پورقاز پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 78 , السنة 20 , پاییز 1402 المقاله 5 - شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزشهای دوران کرونا 10.30486/jsre.2023.1961590.2177 علیرضا بادله ندا شاملو پژوهش در برنامه ریزی درسی , العدد 75 , السنة 19 , زمستان 1401 المقاله 6 - تأثیر اشیا یادگیری بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشآموزان علیرضا بادله فاطمه چیتی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 2 , السنة 11 , تابستان 1400 المقاله 7 - تاثیر واقعیت افزوده بر خودکارآمدی و انگیزهی تحصیلی دانشآموزان علیرضا بادله مریم اوجاقی عبدالرحیم جاهد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1398 المقاله 8 - شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر مهارتهای فناورانهی معلمین ابتدایی با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) : (مطالعهی موردی - شهر گرگان) علیرضا بادله محدثه خواجه شیرین پورقاز عیدالجلال توماج فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 11 , پاییز 1399 المقاله 9 - رابطه بین سواد اطلاعاتی و نگرش نسبت به فناوری اطلاعات (با تأکید بر اینترنت و رایانه) با خود تنظیمی تحصیلی دانشجو معلمان (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان شهر گرگان) علیرضا بادله مجتبی تجری طیبه تجری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1397