فهرس المقالات حمیدرضا محمودی المقاله 1 - بررسی تأثیر مشتری مداری بر عملکرد کتابخانههای عمومی استان خراسان جنوبی حمیدرضا محمودی نازیلا محرابی دانش شناسی , العدد 1 , السنة 15 , بهار 1401 المقاله 2 - ارزیابی میزان رضایت کاربران از کتابخانههای دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی تهران) فاطمه زندیان فاطمه ناصری عاطفه شریف حمیدرضا محمودی دانش شناسی , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1398 المقاله 3 - بررسی صلاحیتهای کتابداران کتابخانههای دانشگاهی (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی شهر تهران) فاطمه زندیان فاطمه ناصری عاطفه شریف حمیدرضا محمودی دانش شناسی , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1399 المقاله 4 - بررسی موانع نظریهپردازی علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه-های ایران حمیدرضا محمودی محمد حسن زاده فاطمه زندیان دانش شناسی , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1398 المقاله 5 - رابطه میزان صلاحیتهای کتابداران با رضایت کاربران کتابخانههای دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی شهر تهران) فاطمه زندیان عاطفه شریف حمیدرضا محمودی نازیلا محرابی فاطمه ناصری دانش شناسی , العدد 5 , السنة 13 , زمستان 1399 المقاله 6 - شناسایی موانع مستندسازی تجارب کارکنان کتابخانههای عمومی استان خراسان جنوبی ( مطالعهای دلفی) حمیدرضا محمودی نازیلا محرابی دانش شناسی , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 1399 المقاله 7 - رتبه بندی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای دولتی تهران 20.1001.1.20082754.1401.15.57.6.2 حمیدرضا محمودی نازیلا محرابی دانش شناسی , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1401 المقاله 8 - تاثیر مدیریت سایبرنتیک بر اثربخشی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس حمیدرضا محمودی نازیلا محرابی دانش شناسی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1402