فهرس المقالات عارف منادی المقاله 1 - ارزیابی عوامل مؤثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز) 20.1001.1.27169979.1399.14.4.5.9 10.30495/qjopm.2020.1869054.2477 عارف منادی کریم حسین زاده دلیر بختیار عزت پناه مدیریت بهرهوری , العدد 55 , السنة 14 , زمستان 1399 المقاله 2 - رتبهبندی معیارهای مؤثر در برندسازی بازار سرپوشیده تبریز با استفاده از مدل تحلیل مسیر(نمونه موردی: بازار تبریز) 20.1001.1.2676783.1401.15.58.2.5 عارف منادی کریم حسین زاده دلیر آمایش محیط , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1401