List of Articles عارف منادی Article 1 - ارزیابی عوامل مؤثر در معرفی بازارهای سنتی ایران به عنوان برند گردشگری رویکردی جهت ارتقای بهره وری گردشگری (نمونه موردی: بازار تبریز) 20.1001.1.27169979.1399.14.4.5.9 10.30495/qjopm.2020.1869054.2477 Aref Monadi Karim Hoseinzadeh dalir Bakhtiyar Ezat panah The Journal of Productivity Management , Issue 55 , Year , Winter 2020 Article 2 - رتبهبندی معیارهای مؤثر در برندسازی بازار سرپوشیده تبریز با استفاده از مدل تحلیل مسیر(نمونه موردی: بازار تبریز) 20.1001.1.2676783.1401.15.58.2.5 Aref Monadi karim hosseinzade dalir , Issue 4 , Year , Winter 2022