ب

  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1395]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1395]
  • بیک زاد.جعفر تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • بیک زاد.جعفر بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]