بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی تأثیر ابعاد اقتصاد پایدار بر عملکرد بازاریابی صنعت گردشگری
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی میزان تاثیر تبلیغات تجاری بر ارزش ویژه ی برند (مطالعه موردی: کارخانجات شکلات سازی آذربایجان شرقی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1395]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت مبتنی بر تولید بهنگام و عملکرد مالی شرکتهای خودرویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1395]
بیک زاد.جعفر
تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری
[
دوره2,
شماره
5
- تابستانسال
1396]
بیک زاد.جعفر
بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرفکننده به برند محصولات خانگی سبز
[
دوره2,
شماره
6
- زمستانسال
1396]