ب

  • بوداقی خواجه نوبر.حسین ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا) [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]
  • بیک زاد.جعفر بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در خرید و وفاداری مصرف‌کننده به برند محصولات خانگی سبز [ دوره2, شماره 6 - زمستان سال 1396]
  • بیک زاد.جعفر تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری [ دوره2, شماره 5 - تابستان سال 1396]