حازم.الناز
طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیمگیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز)
[
دوره4,
شماره
10
- زمستانسال
1398]
حسین زاده.امیدعلی
مطالعه تطبیقی پیشرفت تحصیلی، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس شهرستان هریس
[
دوره4,
شماره
9
- تابستانسال
1398]
حسین زاده.کامران
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی(
[
دوره3,
شماره
8
- زمستانسال
1397]
حمدی کهنعلی.رضا ا
شناسایی و اولویتبندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1395]