ح

  • حازم.الناز طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز) [ دوره4, شماره 10 - زمستان سال 1398]
  • حسین زاده.امیدعلی مطالعه تطبیقی پیشرفت تحصیلی، شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در مدارس شهرستان هریس [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1398]
  • حسین زاده.کامران تأثیر مدیریت دانش مشتری بر اثربخشی با تاکید بر نقش میانجی چابکی سازمانی )مورد مطالعه: بانک سپه آذربایجان غربی( [ دوره3, شماره 8 - زمستان سال 1397]
  • حمدی کهنعلی.رضا ا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1395]