• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره1 دوره4
  • 1
    شماره 1 دوره 4 بهار 1403

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اعتبارسنجی برنامه درسی آموزش پیش دبستانی مبتنی بربازی براساس الگوی فرانسیس کلاین
        ودود شوشتری گوگ تپه محمد علی مجلل چوبقلو جهانگیر یاری حاج عطالو زرین دانشور هریس
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - ویژگی های مدارس متوسطه شهر کرمان در راستای تحقق مدارس بدون شکست
        امیرصدرا اسدی نجمه حاجی پور حمداله منظری توکلی زهرا زین الدینی میمند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - موانع اجرای برنامه درسی مبتنی بر فناوری واقعیت افزده برای آموزش ابتدایی.
        سمیه حقیقت حمیدرضا معتمد علیرضا قاسمی زاد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - پیش‌بینی کیفیت یادگیری بر اساس آموزش مجازی و خودکارآمدی رایانه‌ای با نقش واسطه‌ای تسهیم دانش دبیران متوسطه دوم ناحیه 2 شهر شیراز
        سپیده صفرپور دهکردی الهام کریمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - نقش واسطه اي کمال گرايي معلمان در رابطه بين نظام جامع مدیریتی مدارس پویا و ارتقاي مهارت هاي حرفه اي آنان
        سیروس حدادنیا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - مدل مدیریت کلاس مبتنی بر طراحی و آزمون مدیریت کلاس آموزش و پرورش استان لرستان(مورد مطالعه دبیران دوره دوم متوسطه)
        سیده سهیلا طباطبایی راد ایرج نیک پی مسلم قبادیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارائه مدل جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بر اساس انگیزه‌های دانشجومعلمان مطابق با اساسنامه دانشگاه فرهنگیان
        علیرضا قربانی شایان رحمانی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود