• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره4 دوره1
  • 4
    شماره 4 دوره 1 پاییز 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی سلامت سازمانی مبتنی بر فرهنگ سبز در سازمان‎ها‎ی آموزشی
        لیلا سراجی مژگان عبدالهی فاطمه پرسته قمبوانی اصغر زمانی
        https://doi.org/10.71839/QRES.2025.1207837
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - آسیب شناسی سواد رسانه ای دانش آموزان دوره ابتدایی به منظور ارائه الگو
        سمیرا تیغ بخش مریم محمودی رضا عباسی بختیاری
        https://doi.org/10.71839/QRES.2025.1209136
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - شناسایی و تبیین مؤلفه ها و ابعاد خودکارآمدی پژوهشی
        علی  ابراهیمی قلعه‌ قاضی کلثوم  نامی مختار ذاکری محمود صباحی زاده
        https://doi.org/10.71839/QRES.2025.1210582
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بازنمایی مؤلفه‌های تربیت اخلاقی در کتاب‌های درسی ابتدایی: یک مطالعه فراترکیب
        امین گلشن محمد عظیمی نیما صادقزاده بلیل
        https://doi.org/10.71839/QRES.2025.1212566
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - واکاوی کیفی ويژگی‎ های محيط ياددهی- يادگيری نسل آلفا در مدارس ابتدايی
        مریم  مهدی پور علیرضا عصاره
        https://doi.org/10.71839/QRES.2025.1210355
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - راهبردهای رهبری تحول آفرین؛ گفتمان حرکت از دانشگاه با نام به دانشگاه بی نام
        مریم شکاری نیا بدری  شاه طالبی مهربان هادی پیکانی
        https://doi.org/10.71839/QRES.2025.1210968
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود