• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره41 دوره11
  • 41
    شماره 41 دوره 11 تابستان 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر-درایکورس بر مهارت‌های عصب روان‌شناختی و رفتار اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نقص‌توجه و بیش‌فعالی
        زهرا خلقی اصغر آقایی هادی فرهادی
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.1.5
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر شناخت درمانی به روش مایکل فری بر افسردگی، احساس تنهایی و شادکامی زنان مطلقه
        بهمن پیرمردوند چگینی صدیقه احمدی توفیق آلبوغبیش سمیرا نظامیوند چگینی
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.2.6
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی نقش فرایند های شناختی ناکارآمد (نگرانی، نشخوارفکری و عدم تحمّل بلاتکلیفی) و تمرکز در اضطراب امتحان
        تکتم سادات جعفر طباطبایی سمانه سادات جعفر طباطبایی پوریا پژوهان فر
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.3.7
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر نگرش‌های ناکارآمد و فرسودگی زناشویی زنان دارای تعارضات زناشویی
        اکرم کلهر حسین داودی داود تقوایی حسن حیدری
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.4.8
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اثربخشی روان درمانی مثبت نگر بر بهزیستی ذهنی زنان مبتلا به لوپوس اریتماتوز سیستمیک
        زهرا نظری باغنی بهروز براتی مقدم محمد داورنیا رضا داورنیا
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.5.9
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهزیستی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان با عمکلرد تحصیلی پایین
        مهدیه شفیع‌نادری طیبه شریفی احمد غضنفری رضا احمدی
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.6.0
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تاثیر آموزش تنظیم شناختی هیجان بر رابطه والد-فرزندی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای
        مهرانگیز فرازمند
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.7.1
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود