• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 11
  • Issue41 Vol.11
  • 41
    Issue 41 Vol. 11 Summer 1399

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر-درایکورس بر مهارت‌های عصب روان‌شناختی و رفتار اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نقص‌توجه و بیش‌فعالی
        زهرا خلقی اصغر آقایی هادی فرهادی
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.1.5
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر شناخت درمانی به روش مایکل فری بر افسردگی، احساس تنهایی و شادکامی زنان مطلقه
        بهمن پیرمردوند چگینی صدیقه احمدی توفیق آلبوغبیش سمیرا نظامیوند چگینی
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.2.6
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی نقش فرایند های شناختی ناکارآمد (نگرانی، نشخوارفکری و عدم تحمّل بلاتکلیفی) و تمرکز در اضطراب امتحان
        تکتم سادات جعفر طباطبایی سمانه سادات جعفر طباطبایی پوریا پژوهان فر
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.3.7
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر بر نگرش‌های ناکارآمد و فرسودگی زناشویی زنان دارای تعارضات زناشویی
        اکرم کلهر حسین داودی داود تقوایی حسن حیدری
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.4.8
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - اثربخشی روان درمانی مثبت نگر بر بهزیستی ذهنی زنان مبتلا به لوپوس اریتماتوز سیستمیک
        زهرا نظری باغنی بهروز براتی مقدم محمد داورنیا رضا داورنیا
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.5.9
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر بهزیستی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش‌آموزان با عمکلرد تحصیلی پایین
        مهدیه شفیع‌نادری طیبه شریفی احمد غضنفری رضا احمدی
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.6.0
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - تاثیر آموزش تنظیم شناختی هیجان بر رابطه والد-فرزندی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای
        مهرانگیز فرازمند
        20.1001.1.28222476.1399.11.41.7.1
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login