ز

  • زارع نیستانک.محمد اثربخشی آموزش خود شفابخشی بر بهزیستی، رضایت، تصویر بدن و تحمل پریشانی زنان مبتلا به اختلال پرخوری عصبی [ دوره13, شماره 51 - زمستان سال 1401]
  • زارع.حسین بررسی اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر ارتقاء خلاقیت مهندسین باتوجه به سنخ شخصیتی آنان [ دوره1, شماره 3 - تابستان سال 1389]
  • زارع.حسین بررسی رابطه متغیرهای ابعاد هشتگانه جو سازمانی با استرس شغلی و خلاقیت کارکنان [ دوره1, شماره 5 - زمستان سال 1389]
  • زارع.حسین اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیات‌علمی [ دوره4, شماره 15 - تابستان سال 1392]
  • زارع.راضیه ارتباط مولفه های اشتیاق شغلی با ابعاد تعهد سازمانی [ دوره1, شماره 5 - زمستان سال 1389]
  • زارع.محمد بررسی تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی طراحی شده براساس اصول بارشناختی بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی [ دوره6, شماره 22 - بهار سال 1394]
  • زارعی.اقبال اثربخشی طرحواره‌درمانی بر کمال‌گرایی و نگرش‌های ناکارآمد زنان دارای تعارض زناشویی با طرحواره‌های ناسازگار اولیه [ دوره13, شماره 49 - تابستان سال 1401]
  • زاهدی راد.حلیمه بررسی رابطه مؤلفه های عصب روان شناختی حافظه فعال دیداری فضایی و بازداری پاسخ با عملکرد باورکاذب کودکان7تا 12سال [ دوره12, شماره 47 - زمستان سال 1400]
  • زاهدی راد.حلیمه تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص [ دوره9, شماره 34 - پاییز سال 1397]
  • زربخش بحری.محمدرضا نقش میانجی سبک خوردن در رابطه بین افسردگی، اضطراب، استرس و تکانشگری با اختلال خوردن افراد چاق [ دوره14, شماره 52 - بهار سال 1402]
  • زرگر.یداله اثربخشی درمان مدیریت استرس به شیوه‌ی شناختی-رفتاری بر کاهش استرس شغلی و ابعاد آن در کارکنان یک شرکت صنعتی [ دوره4, شماره 16 - پاییز سال 1392]
  • زغیبی قناد.سیمین بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • زمانی نیا.فاطمه بررسی اثربخشی رویکرد تجربه نگر ستیر بر بهبود الگوی ارتباطی و خود تمایزیافتگی زنان [ دوره9, شماره 35 - زمستان سال 1397]
  • زمانی.ساره رابطه نگرش والتزام عملی به نماز با رضایت زناشویی و امید به زندگی [ دوره12, شماره 44 - بهار سال 1400]
  • زین الدینی میمند.زهرا تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال [ دوره8, شماره 30 - پاییز سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا نقش واسطه گری مؤلفه‌های ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهت‌گیری هدف با هویت‌های چهارگانه تحصیلی [ دوره8, شماره 31 - زمستان سال 1396]
  • زین الدینی میمند.زهرا مقایسه مؤلفه‌هایکنش‌های اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار [ دوره8, شماره 28 - بهار سال 1396]
  • زیوری اظهر.محمدحسین رابطه کمال‌گرایی با اضطراب پیشرفت تحصیلی: نقش میانجی هوش معنوی در طلاب شهر بابـل [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1402]