زارع نیستانک.محمد
اثربخشی آموزش خود شفابخشی بر بهزیستی، رضایت، تصویر بدن و تحمل پریشانی زنان مبتلا به اختلال پرخوری عصبی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1401]
زارع.حسین
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر ارتقاء خلاقیت مهندسین باتوجه به سنخ شخصیتی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- تابستانسال
1389]
زارع.حسین
بررسی رابطه متغیرهای ابعاد هشتگانه جو سازمانی با استرس شغلی و خلاقیت کارکنان
[
دوره1,
شماره
5
- زمستانسال
1389]
زارع.حسین
اثربخشی آموزش نظریه حل مسأله ابداعی (TRIZ) بر خلاقیت، نوآوری و تفکر علمی اعضای هیاتعلمی
[
دوره4,
شماره
15
- تابستانسال
1392]
زارع.راضیه
ارتباط مولفه های اشتیاق شغلی با ابعاد تعهد سازمانی
[
دوره1,
شماره
5
- زمستانسال
1389]
زارع.محمد
بررسی تاثیر استفاده از چند رسانه ای آموزشی طراحی شده براساس اصول بارشناختی بر میزان یادگیری و یادداری در درس زیست شناسی
[
دوره6,
شماره
22
- بهارسال
1394]
زارعی.اقبال
اثربخشی طرحوارهدرمانی بر کمالگرایی و نگرشهای ناکارآمد زنان دارای تعارض زناشویی با طرحوارههای ناسازگار اولیه
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1401]
زاهدی راد.حلیمه
بررسی رابطه مؤلفه های عصب روان شناختی حافظه فعال دیداری فضایی و بازداری پاسخ با عملکرد باورکاذب کودکان7تا 12سال
[
دوره12,
شماره
47
- زمستانسال
1400]
زاهدی راد.حلیمه
تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص
[
دوره9,
شماره
34
- پاییزسال
1397]
زربخش بحری.محمدرضا
نقش میانجی سبک خوردن در رابطه بین افسردگی، اضطراب، استرس و تکانشگری با اختلال خوردن افراد چاق
[
دوره14,
شماره
52
- بهارسال
1402]
زرگر.یداله
اثربخشی درمان مدیریت استرس به شیوهی شناختی-رفتاری بر کاهش استرس شغلی و ابعاد آن در کارکنان یک شرکت صنعتی
[
دوره4,
شماره
16
- پاییزسال
1392]
زغیبی قناد.سیمین
بررسی نقش تنظیم التزام راهبردی به عنوان یک راهبرد ارتقای خود در حافظه فعال
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
زمانی نیا.فاطمه
بررسی اثربخشی رویکرد تجربه نگر ستیر بر بهبود الگوی ارتباطی و خود تمایزیافتگی زنان
[
دوره9,
شماره
35
- زمستانسال
1397]
زمانی.ساره
رابطه نگرش والتزام عملی به نماز با رضایت زناشویی و امید به زندگی
[
دوره12,
شماره
44
- بهارسال
1400]
زین الدینی میمند.زهرا
تحول باورهای کاذب بر اساس مدل ساختاری کنش های اجرای بازداری پاسخ، حافظه فعال، برنامه ریزی-سازماندهی و انعطاف پذیری ذهنی در کودکان 7 تا 12 سال
[
دوره8,
شماره
30
- پاییزسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
نقش واسطه گری مؤلفههای ذهن آگاهی در رابطه بین انواع جهتگیری هدف با هویتهای چهارگانه تحصیلی
[
دوره8,
شماره
31
- زمستانسال
1396]
زین الدینی میمند.زهرا
مقایسه مؤلفههایکنشهای اجراییبرنامه ریزی- سازماندهی آزمون برج لندن در دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار
[
دوره8,
شماره
28
- بهارسال
1396]
زیوری اظهر.محمدحسین
رابطه کمالگرایی با اضطراب پیشرفت تحصیلی: نقش میانجی هوش معنوی در طلاب شهر بابـل
[
دوره14,
شماره
55
- زمستانسال
1402]