تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص
محورهای موضوعی : روان کاوی، روان پویشی، روان شناسی شناختی و بهداشت روان
هادی تقی زاده
1
(دکترای روان شناسی تربیتی، مدرس دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید باهنر بیرجند، بیرجند، ایران)
سیروس سورگی
2
(دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه روان شناسی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران)
حلیمه زاهدی راد
3
(کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، کارشناس مشاوره تربیتی-تحصیلی آموزش و پرورش بیرجند، بیرجند، ایران)
کلید واژه:
چکیده مقاله :