• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 13
  • شماره50 دوره13
  • 50
    شماره 50 دوره 13 تابستان 1400

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - آموزه ‏های تعلیمی ـ اخلاقی در غزلیات حکیم نزاری قُهستانی
        پروین رضائی
        10.30495/pars.2021.686087
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - شیوه ‏های ترغیب در غزلیات عطار باتکیه بر نظریۀ «فرایند ارتباط کلامی» رومن یاکوبسن
        شهین قاسمی
        10.30495/pars.2021.685251
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تحلیل رفتار شخصیت‌های داستانی منظومة خسرو و شیرین نظامی بر‏اساس نظریة رشد اخلاقی کلبرگ
        سیمین آرامی علی دهقان ژیلا صراطی حسین حاجی زاده
        10.30495/pars.2021.685354
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی شگردها و تحلیل آموزه‏ های تعلیمی در هدایت ‏نامة عبدالرحیم شیروانی
        صدیقه درستی مجتبی صفرعلیزاده شهریار حسن زاده
        10.30495/pars.2021.685353
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی و تحلیل کارکرد تقابل‏ ها در بازنمایی مفاهیم اخلاقی و تعلیمی در باب هفتم از بوستان سعدی
        غلامحسین گیاهی حمید رضا سلیمانیان حسن دلبری
        10.30495/pars.2021.685315
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی و تحلیل آموزۀ تعلیمی «ظلم‌ستیزی» در شعر «درفش کاویان» از حمید مصدق با رویکرد به نظریۀ کنش‌های گفتاری جان سرل
        حسن لکزیان اکبر شعبانی
        10.30495/pars.2021.681654
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - آموزه‌های تعلیمی بر مبنای حضور نسل‌های متفاوت در شاهنامه
        معصومه هاشم پور یوسف نیک روز اطهر تجلی اردکانی
        10.30495/pars.2021.685352
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود