فهرست مقالات برحسب موضوع دانش نو در مدیریت بازاریابی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - بررسی تأثیر جهت گیریهای استراتژیک و عملکرد با توجه به نقش میانجی توانایی های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر کرمان)
علیرضا ابراهیمی -
دسترسی آزاد مقاله
2 - شناسایی مولفه های تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
غلامرضا شهبازی سلیمان ایران زاده باقر عسگر نژاد -
دسترسی آزاد مقاله
3 - بررسی پیشایندها و پیامدهای تجربه مشتری در استفاده از اپلیکیشنهای بانکداری موبایلی
نسترن حق جوی جوانمرد ابوالقاسم ابراهیمى -
دسترسی آزاد مقاله
4 - سکوی پیشنهاد دهنده هوشمند در کسب و کار الکترونیک با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه عصبی عمیق
علی نجفی جواد نیک نفس سندس بهادری علیرضا اسفندیاری مقدم -
دسترسی آزاد مقاله
5 - شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در اکوسیستم پلتفرمهای دیجیتال و تأثیر آنها بر قصد استفاده بر اساس تجربه مشتری
آسیه ناظمی معصومه حسین زاده شهری -
دسترسی آزاد مقاله
6 - تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری تامین مالی زنجیره تأمین در ایران با استفاده از معادلات ساختاری: تأکید بر کیفیت پشتیبانی و امنیت
حسین ممبینی میلاد خدادادی کندری مهدی معدنچی زاج -
دسترسی آزاد مقاله
7 - تأثیر نگرش کارکنان و مدیران ارشد بر پایداری و عملکرد زنجیره تأمین
فاطمه حضرتی مصطفی هاشمی تیله نوئی -
دسترسی آزاد مقاله
8 - بررسی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به خرید و رفتار خرید بیانشده نسبت به موادغذایی ارگانیک با نقش تعدیلکننده دفعات خرید
مهدی پنیریان سید رضا جلال زاده عباسعلی حاجی کریمی ساری -
دسترسی آزاد مقاله
9 - بررسی تأثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر عملکرد سازمان در کلاس جهانی؛ مورد مطالعه شرکت گلرنگ
مریم زینی فاقلو حسن فارسیجانی -
دسترسی آزاد مقاله
10 - شناسایی و اعتباریابی عوامل زمینهایی و مداخلهگر مؤثر بر عوامل پیشبین فرصتهای بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی
یونس وکیل الرعایا علی فراهانی فریده حق شناس کاشانی علی فائض -
دسترسی آزاد مقاله
11 - ارائه الگوی ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر اساس سیاستهای مصرف
علی ملااحمدی اسماعیل حسن پور قرقچی وحیدرضا میرابی -
دسترسی آزاد مقاله
12 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر ترجیح محصولات داخلی نسبت به مشابه خارجی آن از سوی مصرفکنندگان ایرانی (مورد مطالعه: محصولات غذایی، آرایشی بهداشتی و برقی)
شهریار عزیزی حسام الدین نعمتی نغمه کامرانی جویمند -
دسترسی آزاد مقاله
13 - تأثیر نوآوری در خدمات بر رشد صادرات افغانستان (مطالعه موردی: صنعت قالین)
سید مصطفی علوی علیرضا حبیبی غلامرضا طالقانی معین غریبی -
دسترسی آزاد مقاله
14 - بررسی تاثير ارزش برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن نقش ميانجیگري رضایتمندي مشتري و تعدیلگري تجربه شيفتگی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی ديجی کالا)
مائده کریمی زهرا اله وردی -
دسترسی آزاد مقاله
15 - از حکمرانی شرکتی تا حکمرانی هوشمند؛ الگوی بهبود نوآوری در صنعت خودروسازی ایران
سید مهدی الوانی حمید فروزانفر هومن فروزانفر -
دسترسی آزاد مقاله
16 - ارائه ی الگوی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر حکمرانی شرکتی در صنعت بانکداری ایران
مهدی الوانی هومن فروزانفر حمید فروزانفر