• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 8
  • شماره21 دوره8
  • 21
    شماره 21 دوره 8 تابستان 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی)
        حبیب صبوری خسروشاهی نسرین آذرگون
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان
        بهاره بخشی احمد شهیدیان مریم خرسند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای
        نسترن خواجه نوری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما
        روح الله احمدزاده محمدرجب فرهمند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی
        سمیه تاجیک اسماعیلی ماندانا صنیعی محمد صادق اسدی رازی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران)
        لیلا نیرومند
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس)
        نازنین ملکیان آنی میرزاخانیان سیدرضا هاشمی زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان
        نسیم مجیدی قهرودی علی گرانمایه پور سمیرا بخشنده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان
        مهناز ظاهری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران)
        هما درودی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        11 - نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان
        نادر صادقی لواسانی نیا هما صدقی جلال خدابخش احمدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        12 - عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران)
        سیدعلی رحمانزاده محمدرضا حقیقی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        13 - بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران
        گیتی نیرومند حمید یزدانی مسلم گنجی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        14 - بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور
        سید وحید عقیلی علیرضا قرائتی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود