• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 5
  • شماره11 دوره5
  • 11
    شماره 11 دوره 5 زمستان 1389

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تطبیقی میزان بهره مندی استفاده کنندگان از برنامه های تلویزیون ماهواره ای و سیمای جمهوری اسلامی ایران
        سید وحید عقیلی زهرا عباسعلی زاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - پیش بینی فروش فیلم های سینمایی در ایران با استفاده از شبکه های عصبی و مقایسه آن با روش های آماری
        عباس طلوعی اشلقی عباس سقایی سارا خورسندی کریمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی وضعیت و کارکرد خبرگزاری های ایران
        فیروز دیندار فرکوش فرنوش صمیمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - نقش وبلاگنویسی در توسعۀ فرهنگی ایران
        مهدی منتظرقائم فرزانه نزاکتی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی نگرش دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران نسبت به کم و کیف مطبوعات ورزشی
        عبدالرضا شاه محمدی نادیه ناظر فرد
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی مقایسه ای تخیل کودکان در تعامل با قصه شفاهی و کارتون
        نسیم مجیدی زهرا شاه شوازی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - چگونگی تاثیرگذاری برنامه های رسانه ای، برمیزان نوسازی شهری ( از دیدگاه شهرندان تهرانی )
        محمد سلطانی فر افسانه مظفری نصیبه رستگارپور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - نقش منشوراخلاقی در بهبودرفتارسازمانهای رسانه ای
        حسن گیوریان
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود