فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران یوسف نوروزگندشمین طاهر روشندل اربطانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - استخراج و سطحبندی مولفههای موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی سید مصطفی بلادیان سینا عصاره نژاد دفولی مهدی باقری محمدهادی همایون دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - شناسایی سنجههای اندازهگیری عملکرد پلتفرمهای درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانههای اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور امیر خلفی داتیس خواجه ئیان علی بدیع زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا) فیروز راد الهام پسوده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانهای) علی تقی پور ظهیر افسانه زمانی مقدم ژیلا دادگرپناه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها رضا راضی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) مرتضی قنبرآبادی امیر ساکی اشرف راد