اهداف انتشار:
- تولید و انتشار نظریه های بومی در حوزه ورزش
- انتشار یافتههای نوین پژوهشی به منظور گسترش مرزهای دانش
- انتقال دستاوردهای نظری و کابردی متخصصین به منظور تبادل آموختهها و تجربیات بر پایه روشهای پژوهشی معتبر در حیطه علوم ورزشی
- ایجاد و توسعه شبکه تعاملی بین پژوهشگران و مراکز علمی ـ پژوهشی
- کمک به ارتقای سطح دانش علمی و پژوهش در زمینههای مختلف علوم ورزشی و نهادینه کردن پژوهش در کشور
- تلاش در جهت رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی کشور
- ایجاد روحیه و انگیزه تحقیق در حیطه تخصصی نشریه در بین دانشجویان، معلمان و اساتید
- کمک به مسالهیابی و حل مسائل علمی در حوزه علوم ورزشی
- تلاش برای ورود و عضویت درپایگاههای اطلاعاتی بینالمللی
- ایجاد ارتباط میان متخصصان و پژوهشگران ایرانی و بینالمللی
چشم انداز:
نشریه مدیریت دانش در ورزش، نشریه ای است علمی که با اهداف مشخص اقدام به انتشار مقالههای علمی- پژوهشی و مروری- تحلیلی در حوزه مدیریت دانش در ورزش و حوزه مدیریت ورزشی می نماید و درصدد است طی 10 سال آینده در یک برنامه بلند مدت جز 3 نشریه برتر در بین نشریات علمی و پژوهشی داخلی در حیطه تربیت بدنی و مدیریت ورزشی تبدیل شود.
محورهای مقالات:
- مدیریت دانش در ورزش
- بازاریابی ورزشی
- حاکمیت ورزشی
- اوقات فراغت در ورزش و ورزش های تفریحی
- مدیریت راهبردی در ورزش
- رفتار سازمانی در ورزش
- کارآفرینی در ورزش
- ارتباطات و رسانه در ورزش
- گردشگری ورزشی
- آموزش ورزش و تربیت بدنی
- مطالعات تطبیقی در حوزه مدیریت ورزشی
- تدوین ایدهها و نظریههای مرتبط با مدیریت ورزشی