ب

  • باردل.محمد برنامه آموزش پذیرش و تعهد برای دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان: رویکردی سنتزپژوهانه [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باصری.احمد طراحی مدل بومی شده درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر اختلال استرس پس از سانحه [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • بخشی پور.ابوالفضل مدل¬یابی رابطه تروما و اختلال خوردن با میانجی‌گری معنای زندگی و اجتناب تجربه¬ای در دانشجویان [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بدری گرگری.رحیم برنامه آموزش پذیرش و تعهد برای دانش‌آموزان دارای اختلال لکنت زبان: رویکردی سنتزپژوهانه [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • برجعلی.احمد تدوین بسته روان¬درمانی سیستمی فردی و اثربخشی آن بر تعلیق من بیماران افسرده [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • برهمند.اوشا سبب¬شناسي اختلال موکنی در دوقلوهاي همسان و غير همسان (ارائه مدل يکپارچه ژنتيکي، محيطي و رفتاري) [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بشلیده.کیومرث تأثیر سرمایه¬های روانشناختی و شخصیت پویا بر انگیزه آموزش و رفتار خودتوسعه‌ای با میانجی‌گری سرزندگی در کار در کارکنان بیمه تأمین اجتماعی اهواز [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بشلیده.کیومرث تأثیر گرانباری نقش، تعارض نقش و ابهام نقش بر عملکرد وظیفه‌ای و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عزت‌نفس سازمان محور در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بنی جمالی.شکوه السادات مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و حساسیت‌زدایی با حرکات چشم بر خودتنظیمی و اختلال استرس پس از ضربه در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بنی جمالی.شکوه السادات اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر یکپارچکی حسی بر کارکرد اجرایی(SI) و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش‌ فعالی (ADHD) [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • بهرامی پور اصفهانی.منصوره استادیار، گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]