باردل.محمد
برنامه آموزش پذیرش و تعهد برای دانشآموزان دارای اختلال لکنت زبان: رویکردی سنتزپژوهانه
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باصری.احمد
طراحی مدل بومی شده درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و اثربخشی آن بر اختلال استرس پس از سانحه
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
بخشی پور.ابوالفضل
مدل¬یابی رابطه تروما و اختلال خوردن با میانجیگری معنای زندگی و اجتناب تجربه¬ای در دانشجویان
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بدری گرگری.رحیم
برنامه آموزش پذیرش و تعهد برای دانشآموزان دارای اختلال لکنت زبان: رویکردی سنتزپژوهانه
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
برجعلی.احمد
تدوین بسته روان¬درمانی سیستمی فردی و اثربخشی آن بر تعلیق من بیماران افسرده
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
برهمند.اوشا
سبب¬شناسي اختلال موکنی در دوقلوهاي همسان و غير همسان (ارائه مدل يکپارچه ژنتيکي، محيطي و رفتاري)
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بشلیده.کیومرث
تأثیر سرمایه¬های روانشناختی و شخصیت پویا بر انگیزه آموزش و رفتار خودتوسعهای با میانجیگری سرزندگی در کار در کارکنان بیمه تأمین اجتماعی اهواز
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بشلیده.کیومرث
تأثیر گرانباری نقش، تعارض نقش و ابهام نقش بر عملکرد وظیفهای و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی عزتنفس سازمان محور در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بنی جمالی.شکوه السادات
مقایسه اثربخشی ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس و حساسیتزدایی با حرکات چشم بر خودتنظیمی و اختلال استرس پس از ضربه در دانشآموزان متوسطه
[
دوره25,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بنی جمالی.شکوه السادات
اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر یکپارچکی حسی بر کارکرد اجرایی(SI) و سازگاری اجتماعی کودکان دارای اختلال نقص توجه-بیش فعالی (ADHD)
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
بهرامی پور اصفهانی.منصوره
استادیار، گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران
[
دوره25,
شماره
2
- تابستانسال
1403]