ش

  • شادی.صدیقه تجارب کمال گرایانه معلمان دوره ابتدایی از آموزش مجازی- مورد مطالعه: شهر شیراز [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شاعری.مژگان تأثیرات سبکهای تفکر بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر دوره دوم دبیرستان بامیانجیگری تعهد در هویت [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شاهنوشی.مجتبی واکاوی مؤلفه‌های همدلی تعاملگرایانه زوجین در روابط بینفردی با استفاده از روش تحلیل مضمون [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شاهنوشی.مجتبی واکاوی مؤلفه‌های همدلی تعاملگرایانه زوجین در روابط بینفردی با استفاده از روش تحلیل مضمون [ دوره25, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شریعت باقری.محمد مهدی رابطه خودکارآمدی ریاضی با انگیزه تحصیلی با تأکید بر نقش تعدیل گر جنسیت و رشته تحصیلی [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شعربافچی زاده.محمدرضا اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر خودسرزنشگری، تحمل پریشانی، عاطفه¬ی خوداگاه و سبک‌های حل تعارض بیماران مبتلا به سرطان شهر اصفهان [ دوره25, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شکوهی یکتا.محسن اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر بهزیستی روان‌شناختی مادران [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شمسی سولاری.منصوره نقش تعدیل کنندگی احساس امنیت در رابطه معرفت و خویشتنداری با سرزندگی [ دوره25, شماره 98 - زمستان سال 1403]
  • شوندی.حسن اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر اضطراب و معنای زندگی زنان متقاضی طلاق [ دوره25, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شهریاری احمدی.منصوره طراحي و اعتبار سنجي برنامه تنظيم هيجان خانواده محور و اثربخشي آن بر کنش¬هاي اجرايي و سطوح همدلي نوجوانان 14تا 18 ساله داراي اختلال نافرماني مقابله¬اي [ دوره25, شماره 98 - زمستان سال 1403]
  • شهسواری.فاطمه اثربخشی واقعیت درمانی بر سازگاری زندگی پس از طلاق و معنای زندگی در زنان مطلقه‌ سرپرست خانوار شهر اصفهان [ دوره25, شماره 98 - زمستان سال 1403]
  • شهنی ییلاق.منیجه تأثیر درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر خودکارآمدی مقابله¬ای و کانون توجه در دانش-آموزان دختر 15-16 ساله مبتلا به اضطراب اجتماعی [ دوره25, شماره 98 - زمستان سال 1403]