• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 11
  • شماره41 دوره11
  • 41
    شماره 41 دوره 11 تابستان 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - ساخت و رواسازی پرسشنامه سنجش رفتار شغلی بر اساس رویکرد صفات شخصیت
        مهسا جاویدی فر بیوک تاجری صادق تقی لو
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه نوموفوبیا (بی‌موبایل هراسی) در بین دانشجویان ایرانی
        سرورالسادات سیاح ابوالفضل قدمی فاطمه آزادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - استاندارد سازی پرسشنامه عوامل موثر بر موفقیت کاروان اعزامی ایران به المپیک
        کتایون کامکاری نصرالله سجادی مهرزاد حمیدی مجید جلالی فراهانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - سنجش نقش عوامل خانوادگی و مدرسه‎ای مؤثر در مهارت‌های زندگی نوجوانان مقطع تحصیلی متوسطه دوم شهر تهران
        سهیلا سرایی حسن پاشا شریفی مالک میر هاشمی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ساختار هدفی کلاس و ارتباط آن با هیجان های تحصیلی دانش آموزان
        فریبرز نیکدل مهدی عربزاده
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ویسک- آر (WISC-R) در ایران زنده است : هنجاریابی آزمون هوش وکسلر کودکان- تجدید نظر شده در گروه سنی 15 سال
        مهریار ندرمحمدی مریم شفیع پور
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز
        یاسر گراوند علیرضا حاجی یخچالی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود