ا

  • ابراهیمی.عظیمه اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پارادایم فیزیک کوانتومی از دیدگاه خبرگان و با روش دلفی [ دوره19, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • احمدی.عباداله طراحی و ارزیابی مدل مؤلفه های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ ( رویکرد‌ترکیبی) [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • ادهم کسمایی.معین تجربه ای بدنمند از تفاوت جنسیتی رفتار و ادراکات حسی دانش آموزان دبستانی از فضای خانه و رفتار خانواده با تاکید بر مدیریت آموزشی (مطالعه موردی دانش آموزن 7-9 سال دختر و پسر مدارس رشت) [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • اسلامی نژاد.رسول ارائه الگوی عوامل مؤثر بر پذیرش و اثربخشی سیستم مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • امیدیان.فرانک اعتباریابی مدل پیشایندهای توسعه اخلاق حرفه‌ای با رویکرد توانمندسازی پرستاران شهر بهبهان [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • امیدیان.فرانک ارائه مدل سنجش مدیریت سرمایه انسانی در آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به منظور ارتقای سطح رتبه‌بندی معلمان [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • امیدیان.فرانک مدل پارادایمی مدیریت آموزش تولید محتوای الکترونیکی برای آماده سازی معلمان (مطالعه موردی معلمان مدارس ابتدایی استان بوشهر) [ دوره19, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • امیریان زاده.مژگان طراحی و ارزیابی مدل مؤلفه های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ ( رویکرد‌ترکیبی) [ دوره19, شماره 1 - زمستان سال 1402]
  • امینی زارع.سیمین بررسی رابطه شاخص‌های توسعه حرفه‌‌ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان با متغیرهای زمینه‌ای [ دوره19, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • ایرا‌ن نژاد.پریسا بررسی رابطه شاخص‌های توسعه حرفه‌‌ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان با متغیرهای زمینه‌ای [ دوره19, شماره 2 - بهار سال 1403]