ا

  • ابراهیمی.عظیمه شناسایی مؤلفه‌های مدیریت برنامه درسی مبتنی بر پارادایم فیزیک کوانتومی در مدارس [ دوره18, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • احمدی تنکابنی.مهدی مروری بر مطالعات خط‌ مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط‌ زیست با تأکید بر ضرورت آموزش پایه و همگانی [ دوره18, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • احمدی.مسعود مروری بر مطالعات خط‌ مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط‌ زیست با تأکید بر ضرورت آموزش پایه و همگانی [ دوره18, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • اصلاحی.محمد مدل ساختاری روابط میان ارزش‌ های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی با نقش میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه سراسری ارومیه) [ دوره18, شماره 2 - بهار سال 1402]
  • اکبرنژادبائی.کمیل تعیین مدلی جهت ارزیابی سیستم مدیریت دانش در جهت بهبود صنایع با محوریت فناوری آموزشی و بکارگیری مفاهیم داده کاوی [ دوره18, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • امیدیان.فرانک تحلیل عاملی مدل کارآمدی الگوهای رهبری آموزشی در بین مدیران مدارس (مطالعه موردی: مدیران ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان) [ دوره18, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • امیدیان.فرانک طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی (مورد مطالعه: مرکز بهداشت شرق اهواز) [ دوره18, شماره 2 - بهار سال 1402]
  • امینی زارع.سیمین طراحی الگوی توسعه حرفه‌‌ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای آموزه‌های اسلامی [ دوره18, شماره 1 - زمستان سال 1401]
  • ایران نژاد.پریسا توان تبیین‌شوندگی اثربخشی سازمان‌های آموزش و پرورش توسط مولفه‌های هوش سازمانی و اولویت‌بندی آن‌ها [ دوره18, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • ایرا‌ن نژاد.پریسا طراحی الگوی توسعه حرفه‌‌ای مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای آموزه‌های اسلامی [ دوره18, شماره 1 - زمستان سال 1401]