ابراهیمی.عظیمه
شناسایی مؤلفههای مدیریت برنامه درسی مبتنی بر پارادایم فیزیک کوانتومی در مدارس
[
دوره18,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
احمدی تنکابنی.مهدی
مروری بر مطالعات خط مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط زیست با تأکید بر ضرورت آموزش پایه و همگانی
[
دوره18,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
احمدی.مسعود
مروری بر مطالعات خط مشی گذاری مشارکت شهروندی در حوزه محیط زیست با تأکید بر ضرورت آموزش پایه و همگانی
[
دوره18,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
اصلاحی.محمد
مدل ساختاری روابط میان ارزش های فرهنگی و مسئولیت اجتماعی با نقش میانجی مدیریت دانش (مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه سراسری ارومیه)
[
دوره18,
شماره
2
- بهارسال
1402]
اکبرنژادبائی.کمیل
تعیین مدلی جهت ارزیابی سیستم مدیریت دانش در جهت بهبود صنایع با محوریت فناوری آموزشی و بکارگیری مفاهیم داده کاوی
[
دوره18,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
امیدیان.فرانک
تحلیل عاملی مدل کارآمدی الگوهای رهبری آموزشی در بین مدیران مدارس (مطالعه موردی: مدیران ابتدایی شهرستان مسجد سلیمان)
[
دوره18,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
امیدیان.فرانک
طراحی مدل پارادایمی مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی (مورد مطالعه: مرکز بهداشت شرق اهواز)
[
دوره18,
شماره
2
- بهارسال
1402]
امینی زارع.سیمین
طراحی الگوی توسعه حرفهای مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای آموزههای اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- زمستانسال
1401]
ایران نژاد.پریسا
توان تبیینشوندگی اثربخشی سازمانهای آموزش و پرورش توسط مولفههای هوش سازمانی و اولویتبندی آنها
[
دوره18,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
ایران نژاد.پریسا
طراحی الگوی توسعه حرفهای مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای آموزههای اسلامی
[
دوره18,
شماره
1
- زمستانسال
1401]