وظیفه دوست.حسین
برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی
[
دوره30,
شماره
116
- بهارسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران)
[
دوره30,
شماره
119
- زمستانسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
شناسایی عوامل استراتژیک موثر در زمینه عملکرد فروش و نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
135
- زمستانسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی
[
دوره34,
شماره
133
- تابستانسال
1402]
وظیفه دوست.حسین
تدوین روند اجرای نظام مدیریت دانش در بخش بازاریابی بین المللی صنعت نفت
[
دوره35,
شماره
136
- بهارسال
1403]
وظیفه دوست.حسین
مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران
[
دوره30,
شماره
116
- بهارسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران
[
دوره33,
شماره
130
- پاییزسال
1401]
وظیفه دوست.حسین
طراحی مدل سنجش عوامل موثر بررضایت شرکتهای کوچک ومتوسط از خدمات بانکداری دیجیتال با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره35,
شماره
139
- زمستانسال
1403]
وظیفه دوست.حسین
تحقیقی در مورد عملکرد چند رنگ مختلف در آگهی اینترنتی و رنگ پس زمینه صفحات وب در شرایط معین
[
دوره18,
شماره
70
- پاییزسال
1385]
وظیفه دوست.حسین
پشتیبانی فرهنگ سازمانی در تقویت تسهیم دانش بر اساس روند آتی
[
دوره23,
شماره
96
- پاییزسال
1391]
وظیفه دوست.حسین
طراحی مدل بهبود عملکرد نمایشگاه های تجاری در ایران: از دید غرفه داران
[
دوره30,
شماره
117
- تابستانسال
1398]
وظیفه دوست.حسین
ارائه و اعتبار یابی مدل دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل برمبنای نظریه داده بنیان و مدل معادلات ساختاری
[
دوره28,
شماره
111
- زمستانسال
1396]
وظیفه دوست.حسین
ارائه و اعتبار یابی مدل دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل برمبنای نظریه داده بنیان و مدل معادلات ساختاری
[
دوره28,
شماره
111
- زمستانسال
1396]
وظیفه دوست.حسین
بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)
[
دوره23,
شماره
95
- بهارسال
1391]
وفائی.امیر
الگوی دیدهبانی خطمشیهای عمومی با تاکید بر عصر دیجیتال(مورد مطالعه: نظام بانکی)
[
دوره35,
شماره
138
- پاییزسال
1403]
وکیلی فرد.حمید رضا
بررسی میزان ارتباط بین هموار سازی و ثروت سهامداران (ارزش سهام در بازار بورس)
[
دوره13,
شماره
51
- بهارسال
1380]
وکیلی فرد.حمیدرضا
پیش بینی خطر ورشکستگی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی مبتنی بر رویکرد پرسپترون چندلایه(شواهد تجربی: بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
119
- زمستانسال
1398]
وکیلی فرد.حمیدرضا
روندی به سوی افشار داوطلبانه اطلاعات شرکت: چارچوبهای گزارشگری، XBRL ، XARL و اثرات آن
[
دوره19,
شماره
77
- تابستانسال
1387]
وکیلی فرد.مهناز
زنان کارآفرین (مطالعه موردی و مقایسه در دو استان تهران و سمنان)
[
دوره27,
شماره
106
- بهارسال
1395]
ولی پور.هاشم
بکارگیری تکنیکهای متداول بودجه بندی سرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار و بررسی موانع بکارگیری این تکنیکها
[
دوره19,
شماره
77
- تابستانسال
1387]
ولی زاده اوغانی.اکبر
توانایی مدیریت و پیامدهای آن بر ارزش آفرینی شرکت ها با به کارگیری شبکه های عصبی (رویکرد مقایسه ای در صنایع شیمیایی و مواد غذایی)
[
دوره28,
شماره
111
- زمستانسال
1396]
ولی نژاد.بهمن
طراحی الگویی تاب آوری سازمانی باشگاه های ورزشی خصوصی
[
دوره32,
شماره
125
- تابستانسال
1400]
ولی.علیرضا
رابطهی استراتژیاطلاعاتی و استراتژی قیمتگذاری با وفاداری مشتری با میانجیگری ادراک مشتری از ارزش پیشنهادی در پلتفرمهای خرده فروشی اینترنتی
[
دوره35,
شماره
139
- زمستانسال
1403]
ولیوند زمانی.حسین
سنجش میزان تاثیرگذاری بازیگران احتمالی جنگ زمینی آینده درمنطقه شرق وجنوب شرق ایران
[
دوره29,
شماره
112
- بهارسال
1397]