ص

  • صابونچی.رضا ارائه مدل ارتباطى با تاکید بر انسجام گروهى و نوع تعارض جهت اثر بخشى تیم هاى فوتبال لیگ برتر جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2019 [ دوره30, شماره 118 - پاییز سال 1398]
  • صابونچی.رضا تاثیر برون سپاری اماکن و تجهیزات بر چابکی سازمانی و توانمند سازی کارکنان وزارت ورزش و جوانان در افق 1404(با رویکرد مدلسازی ساختاری) [ دوره31, شماره 122 - پاییز سال 1399]
  • صاحب الزمانی.محمد بررسی شیوه گزینش دانشجو در کشور به منظور ارائه مدل بهینه [ دوره17, شماره 67 - زمستان سال 1384]
  • صادقی.مجید تحلیل روایی محتوایی تسلط شخصی: از باستان شناسی خویشتن تا آینده ورزی در خویشتن خویش در جهت بهره افزایی تجمیعی در نظام رهبری آموزش عالی [ دوره30, شماره 118 - پاییز سال 1398]
  • صارمی نیا.صبا توسعه چارچوب ترکیبی رهنگاری فناوری با استفاده از تکنیک فراترکیب [ دوره29, شماره 113 - تابستان سال 1397]
  • صالح اردستانی.عباس شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش و رفتار مصرف‌کننده و تأثیر آنها بر تصمیم‌گیری آینده تولیدکنندگانِ محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند [ دوره28, شماره 109 - تابستان سال 1396]
  • صالح اردستانی.عباس طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم [ دوره28, شماره 109 - تابستان سال 1396]
  • صالح اردستانی.عباس طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم [ دوره29, شماره 113 - تابستان سال 1397]
  • صالحی امیری.رضا تدوین و تبیین الگوی مدیریت توسعه فرهنگ وقف با تأکید بر سرمایه اجتماعی: در افق 1404 [ دوره31, شماره 123 - زمستان سال 1399]
  • صالحی امیری.سید رضا ارایه الگوی نوین سنجش میزان کامیابی بر اساس مبانی مدیریت فرهنگی ملی ایران [ دوره35, شماره 136 - بهار سال 1403]
  • صالحی امیری.سید رضا آینده پژوهی سرمایه فرهنگی در خانواده ایرانی به روش مدل سازی [ دوره29, شماره 112 - بهار سال 1397]
  • صالحی.محمد رابطه رهبری معنوی با آینده پژوهی و نوآوری سازمانی در کارکنان [ دوره29, شماره 114 - پاییز سال 1397]
  • صالحی.محمد ارائه مدل ساختاری جهت تجاری سازی دانش در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره26, شماره 105 - زمستان سال 1394]
  • صانعی آرانی.محسن ارائه الگوی تعدیل منابع انسانی با رویکرد مبتنی بر ساخت آینده شغلیِ کارکنان در شهرداری های استان اصفهان [ دوره29, شماره 114 - پاییز سال 1397]
  • صبورطینت.امیرحسین آینده نگری در طراحی مدل بومی سنجش "مراوده استراتژیک [ دوره29, شماره 112 - بهار سال 1397]
  • صداقتی پور.امین شناسایی روش‌های هوشمندی فناوری و ویژگی‌های آن‌ها و طراحی یک مدل انتخاب از میان روش‌های هوشمندی فناوری [ دوره35, شماره 137 - تابستان سال 1403]
  • صدرهاشمی.محمدمهدی طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده فروشی [ دوره34, شماره 134 - پاییز سال 1402]
  • صدوقی.میترا تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان [ دوره19, شماره 78 - پاییز سال 1387]
  • صدیقیان.نرگس شناسایی و اولویت بندی مهمترین عوامل تأثیرگذار بر تصمیم گیری مصرف کنندگان در انتخاب کالاهای تولید داخلی با هدف ارائه الگوی مصرفی کالاهای ایرانی (در راستای حمایت از تولید ملی) [ دوره30, شماره 117 - تابستان سال 1398]
  • صرافی زاده.اصغر موانع توانمندسازی نیروی انسانی سازمانهای غیردولتی فعال در شهرتهران [ دوره21, شماره 85 - تابستان سال 1389]
  • صرافی زاده.اصغر نقش دولت الکترونیک در تسهیل به کارگیری مدیریت دولتی نوین در جمهوری اسلامی ایران و ارائه یک الگوی مناسب [ دوره20, شماره 81 - تابستان سال 1388]
  • صرافی زاده.اصغر بررسی و شناخت شاخص های نظام کیفیت در توسعه سیستم های اطلاعاتی [ دوره14, شماره 53 - تابستان سال 1381]
  • صفی زاده.مسعود ارائه شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخصهای مدل ارتقاء شایستگی حرفه‏ای اعضا هیات علمی [ دوره31, شماره 122 - پاییز سال 1399]
  • صفیر.لیدا طراحی و سنجش مدل مدیریت آنتروپی رفتاری در سازمان [ دوره30, شماره 118 - پاییز سال 1398]
  • صلواتی.عادل تصویر آینده نظام مدیریتی سازمان‌های دولتی با رویکرد تحلیل لایه‌ای علّی (CLA) [ دوره34, شماره 135 - زمستان سال 1402]
  • صلواتیان.سیاوش آینده‌نگاری و اولویت‌گذاری فناوری‌های کلیدی اطلاعات و ارتباطات در حوزه انتشار برای سازمان صداوسیما [ دوره30, شماره 117 - تابستان سال 1398]
  • صمیمی.مهدی کشف و احصاء عوامل مؤثر بر نوآوری در یگانهای نظامی [ دوره29, شماره 115 - زمستان سال 1397]
  • صیقلی.محسن شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور [ دوره223, شماره 2 - بهار سال 1392]
  • صیقلی.محسن شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور [ دوره24, شماره 99 - پاییز سال 1392]