م

  • محب.نعیمه تأثیر آموزش شناخت - درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش راهبردهای منفی تنظیم شناختی هیجان در مبتلایان به اختلال وسواسی– جبری [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • محبی.مینا رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • محمدی.دل آرام پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی بر اساس ارزش اهمیت و هزینه‌ی مرتبط با تکلیف [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • محمدیان.کویستان رابطه ویژگی‌های شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • مرشدیان.محبوبه تأثیر آموزش خودنظم‌بخشی خواندن و درک‌مطلب به زبان‌آموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظم‌یافته [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • مساواتی‌آذر.پریسا پیش‌بینی عملکرد خواندن بر اساس اندوزش کوتاه‌مدت و اجرایی مرکزی حافظه فعال در کودکان 8 و 11 ساله [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]
  • مطهری نژاد.حسین نقش شایستگی‌های حرفه‌ای دبیران ریاضی در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش‌آموزان مدارس عادی و خاص [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • ملکی آوارسین.صادق فراتحلیل رابطه‌ی هوش‌هیجانی و پیشرفت‌تحصیلی در پایگاه‌های اطلاعاتی فارسی زبان [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1396]
  • منقی.تریفه اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرش‌های ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1396]
  • موسوی.فرانک نقش ارزشیابی الکترونیکی بر میزان اضطراب امتحان در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1396]
  • میرنسب.میرمحمود رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجی‌گری اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1396]