محب.نعیمه
تأثیر آموزش شناخت - درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش راهبردهای منفی تنظیم شناختی هیجان در مبتلایان به اختلال وسواسی– جبری
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
محبی.مینا
رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]
محمدی.دل آرام
پیشبینی تعللورزی تحصیلی بر اساس ارزش اهمیت و هزینهی مرتبط با تکلیف
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
محمدیان.کویستان
رابطه ویژگیهای شخصیت و سبک رهبری کلاس درس با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه به روش خود ارزیابی: ارائه یک مدل ساختاری
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
مرشدیان.محبوبه
تأثیر آموزش خودنظمبخشی خواندن و درکمطلب به زبانآموزان سطوح پیشرفته و متوسط بر نگرش آنان به خواندن در انگلیسی بهعنوان زبان خارجی: اجرای یک مدل یادگیری خودنظمیافته
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
مساواتیآذر.پریسا
پیشبینی عملکرد خواندن بر اساس اندوزش کوتاهمدت و اجرایی مرکزی حافظه فعال در کودکان 8 و 11 ساله
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]
مطهری نژاد.حسین
نقش شایستگیهای حرفهای دبیران ریاضی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان مدارس عادی و خاص
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
ملکی آوارسین.صادق
فراتحلیل رابطهی هوشهیجانی و پیشرفتتحصیلی در پایگاههای اطلاعاتی فارسی زبان
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1396]
منقی.تریفه
اثربخشی آموزش حل مسأله بر نگرشهای ناکارآمد و باورهای غیرمنطقی دانشآموزان دختر دبیرستانی شهر سنندج
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1396]
موسوی.فرانک
نقش ارزشیابی الکترونیکی بر میزان اضطراب امتحان در دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
39
- زمستانسال
1396]
میرنسب.میرمحمود
رابطه امیدواری و پیشرفت تحصیلی با نقش میانجیگری اهمالکاری تحصیلی در دانشآموزان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1396]