خلیلی.سردار
مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجیگری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانههای شهر تهران)
[
دوره8,
شماره
1
- بهارسال
1396]
خوش بین.امیرحسین
سطح بهینه کارکنان بخش اورژانس بیمارستانی با رویکرد شبیهسازی
[
دوره8,
شماره
2
- تابستانسال
1396]
خوش قامت.محسن
تجزیه و تحلیل لایههای حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبتهای ویژه قلبی با رویکرد آیندهنگر
[
دوره8,
شماره
4
- زمستانسال
1396]