خ

  • خلیلی.سردار مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانه‏‌های شهر تهران) [ دوره8, شماره 1 - بهار سال 1396]
  • خوش بین.امیرحسین سطح بهینه کارکنان بخش اورژانس بیمارستانی با رویکرد شبیه‌سازی [ دوره8, شماره 2 - تابستان سال 1396]
  • خوش قامت.محسن تجزیه و تحلیل لایه‌های حفاظتی خطاهای انسانی پرستاران در بخش مراقبت‌های ویژه قلبی با رویکرد آینده‌نگر [ دوره8, شماره 4 - زمستان سال 1396]