خ

  • خدیویان.علیرضا تحلیل شکاف کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال اصلاح شده «مورد مطالعه: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشهد» [ دوره6, شماره 2 - تابستان سال 1394]
  • خسروی.احمد چابکی سازمان و عوامل موثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [ دوره6, شماره 3 - پاییز سال 1394]
  • خطیر احمدی.مریم تحلیل علل خطای اخذ شرح حال پزشکی از بیمار در مراکز اورژانس پیش بیمارستانی کردکوی [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1394]
  • خلیلی.زهرا تحلیل علل خطای اخذ شرح حال پزشکی از بیمار در مراکز اورژانس پیش بیمارستانی کردکوی [ دوره6, شماره 1 - بهار سال 1394]