غ

  • غفاری.رحمان الگوسازی نوآوری باز خدماتی با رویکرد ارتقاء کیفی خدمات و پیشرفت سازمانی در سازمان‌های خدماتی [ دوره13, شماره 49 - پاییز سال 1400]
  • غفاری.رحمان تصویرپردازی از دولت شیشه‌ای در راستای ارتقاء رضایتمندی، شفافیت و پیشرفت دستگاه‌های اجرائی دولتی [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • غلام حسین‌زاده.امه کلثوم تبیین مدل روابط بین مولفه‌های برند، رفتار دانشجویان، ارزش و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • غلام زاده.عشرت نقش واسطه ایمنی هیجانی در رابطه بین تنظیم شناختی هیجان و انگیزش تحصیلی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1401]
  • غلامحسین زاده.مهسا شناسایی و رتبه بندی ابعاد ارادت شغلی مدیران و تاثیر آن بر عملکرد (آموزشی-پرورشی) مدارس استان مازندران [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1401]
  • غلامزاده.داریوش شناسایی عناصر و مولفه های الگوی عوامل موثر بر ترک خدمت داوطلبانه مدیران ارشد صنعت خودروسازی ایران [ دوره12, شماره 45 - پاییز سال 1399]