راسخ.امید
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد مالی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
راه پیما.امان اله
بررسی رابطه بین اخلاق کسب وکار ، وفاداری سازمانی و بهره وری کارکنان مطالعه موردی: کارکنان بانک اقتصاد نوین استان فارس
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رحیمی. اسحاق
واکاوی ابعاد و مولفه های مدل عوامل کلیدی ارزشآفرینی پایدار در زنجیرههای تامین: مطالعه موردی صنعت نفت و گاز ایران
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیمی.موسی
تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر آگاهی از برند از طریق رسانههای اجتماعی و تعامل با مشتری
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رحیمی.موسی
تاثیرگذاری بازاریابی شبکههای اجتماعی بر مشارکت مشتری در خلق ارزش در صنعت کفش و چرم (مطالعه موردی: شرکت نوین چرم)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رنجبر.مختار
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین بر بهبود عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی مزیت رقابتی: مورد مطالعه شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب(سالکو)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1402]