شاه منصوری.اشرف
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و عوامل مدل کسبوکار پلتفرمهای چندوجهی تولید محصولات فرهنگی با رویکرد تولید اجتماعی
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
شریفی.وحید
شناسایی و رتبهبندی ابعاد و عوامل مدل کسبوکار پلتفرمهای چندوجهی تولید محصولات فرهنگی با رویکرد تولید اجتماعی
[
دوره15,
شماره
55
- زمستانسال
1402]
شهرکی.علیرضا
بررسی تأثیر نوآوری بر رفتارهای مشارکت و شهروندی مشتری
[
دوره15,
شماره
53
- تابستانسال
1402]
شیرازی.حسین
بررسی تاثیرکاربردهای تکنولوژی و نیازهای اطلاعاتی بر مدیریت زنجیره تامین با نقش میانجی فناوری بلاکچین در گردشگری
[
دوره15,
شماره
54
- پاییزسال
1402]