س

  • ساکی.مرضیه تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • سخدری.کمال شناسایی عوامل موثر بر عملکرد مراکز رشد کسب و کار [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • سعیدپناه.مسعود طراحی مدل شایستگی های بنیادی و فناورانه مدیران حوزه فناوری اطلاعات [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • سلاجقه.سنجر ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • سلاجقه.سنجر شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]