م

  • محمد داودی.امیرحسین تأثیر معنویت در محیط کار بر اثربخشی تدریس و اخلاق حرفه‌ای تدریس در دانشجویان علوم پزشکی ساوه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمود آبادی.امین ارائه مدل عوامل مؤثر بر عدم انجام تعهدات سازمانی مدیران مدارس آموزش و پرورش استان کرمان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمودی مشایی.مهسا نقش واسطه‌ای آگاهی فراشناختی در رابطه بین اثربخشی مدرسه و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • مختاری بایع کلایی.مهران تأثیر سلامت معنوی و خودکار‌آمدی بر کارآفرینی خلاق و نوآورانه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد استان مازندران [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مذبوحی.سعید اعتباریابی و برازش الگوی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد مغز محور با محوریت تعامل و انگیزش در دوره دوم متوسطه [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • مذبوحی.سعید بررسی تسهیم دانش در مدارس ایران: تجربه زیسته مدیران مدارس متوسطه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مرادی.رضوان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تدریس خلاقانه معلمان [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • معافی مدنی.سیده خدیجه بررسی تجربه زیسته مدیران زن از مفهوم خودباوری مدیریتی در مدارس ابتدایی: رویکرد پدیدارشناسی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معظمی.مجتبی ارائه مدل کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • معظمی.مجتبی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تدریس خلاقانه معلمان [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • معقول.علی تکریم مقام معلم: طراحی مدل و تبیین به روش داده بنیاد [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • منتظری.محمد ارائه مدل عوامل مؤثر بر عدم انجام تعهدات سازمانی مدیران مدارس آموزش و پرورش استان کرمان [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • موسوی.خدیجه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خردمندی و پایستگی تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان آمل [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • موسوی.سیده مریم مقایسه دشواری تنظیم هیجان، خشونت سایبری و نوموفوبیا در دانشجویان معتاد به شبکه مجازی و عادی [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مولا پناه.محسن بررسی وضعیت مؤلفه‌های سواد مالی در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]
  • مهدی پور.یوسف سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه درسی مبتنی بر استیم برای دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه [ دوره13, شماره 2 - پاییز سال 1402]