• درباره نشریه

    نشریه "پژوهش‌های بازاریابی اسلامی" تحت نظارت گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و بر اساس مصوبه بیست و نهمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مورخ 1400/08/26 و مجوز شماره 53917/32/ص، با اهداف:

    ـ معرفی یافته‌های حاصل از پژوهش‌های اصیل در حوزه‌های مرتبط با حکمی‌سازی، بومی‌سازی و روزآمدی تحقیقات حوزه علوم انسانی و هنر؛

    ـ کمک به مسئله‌یابی و تحلیل علمی مسائل و مشکلات کسب و کارهای داخلی با توجه به آموزه‌های اسلامی و ارائه راهکارهای عملی؛

    ـ ارتقاء سطح دانش صاحب‌نظران، کارشناسان و مدیران، طرح مسائل علمی نو و گسترش مرزهای دانش در حوزه‌های مرتبط؛

    ـ ایجاد ارتباط بین پژوهشگران و توسعه تحقیقات بین رشته‌ای؛ و

    ـ گسترش تحقیقات تطبیقی بین مذاهب و تبیین کارکردهای فلسفه اسلامی در سیستم‌های کسب و کار

    برترین تحقیقات را پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیأت تحریریه منتشر می‌نماید.

    این نشریه برای جلوگیری از سرقت علمی از گزارش سامانه همانند جویی "سمیم نور" برای مشابهت‌یابی استفاده می‌کند.

     

    سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر می‌باشد:

    * فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت "فرایند پذیرش مقالات" شرح داده شده‌است.

    * حقوق معنوی: کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است.

    * این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار(COPE) می‌باشد و از آیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌نماید.

     

    نوع نشریه: نشریه علمی پژوهشی

    نوع مقالات قابل انتشار: پژوهشی، مروری، مطالعات موردی، کاربردی

    توالی انتشار: فصلی

    زبان: دو زبانه فارسی (چکیده و منابع مقالات انگلیسی)

    متوسط زمان داوری مقالات: 8 هفته

    سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از نرم افزار سمیم نور استفاده می‌شود.

    دسترسی رایگان و آزاد به مقالات

    چنانچه مقاله از حامی یا تامین‌کننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی می‌باشد.

    کشور محل انتشار: ایران

    ناشر:  دانشگاه آزاد اسلامی یزد

    حوزه تخصصی: مدیریت بازرگانی

    شروع انتشار: زمستان 1401

    هزینه بررسی و پذیرش مقاله: هزینه داوری 1.500.000 ریال و هزینه چاپ 2.500.000 ریال

    نوع داوری: داوری بسته (دوسر کور) و 2 داور

    بازه زمانی بررسی اولیه: دو هفته

    فرمت: چاپی و الکترونیکی

    نوبت‌های چاپ :فصلنامه

    شاپای الکترونیکی: 2981-0116

    ایمیل نشریه: imr@iauyazd.ac.ir

     

    رتبه نشریه در ارزیابی شهریور 1402: رتبه A نشریات دانشگاه آزاد اسلامی