فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه مدل بازاریابی سیاسی ارزشمحور مبتنی بر اندیشههای حضرت آیتالله خامنهای مدظلهالعالی سید حسن حاتمی نسب دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدلی جهت تبیین موفقیت استارتآپهای ایرانی با تاکید بر عوامل محیطی مجتبی حسینیان سید محمود شبگو منصف سید مظفر میربرگ کار دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه مدل بازاریابی خیرخواهانه با رویکرد اخلاق و مسئولیتپذیری به روش تحلیل مضمون میثم عاقلی محمد مهدی پرهیزگار محمد نصراله نیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارزیابی موفقیت شغلی زنان با توجه به خطمشیهای اشتغال آنها در جمهوری اسلامی ایران با نقش میانجی سقف شیشهای فرزانه سیدآبادی سنجر سلاجقه نوید فاتحی راد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - تبیین جامعه شناختی مدل اسلامی توسعه اقتصادی در صدر اسلام محمدطاهر آچاک ربابه پورجبلی صمد عابدینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تبیین شاخصهای بازاریابی اجتماعی در حسابرسی عزیزاله الاسوند اله کرم صالحی محمد امین کوهبر دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - واکاوی روابط علی بین مولفههای الگوی بومی تجلی صفات تاریکشخصیت حسابداران و اولویتبندی پیامدهای آن با رویکردهای SEM و OPA سمیه احمدی اسلاملو مصطفی قاسمی عبدالرضا محسنی