• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره4 دوره14
  • 4
    شماره 4 دوره 14 بهار 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - اثربخشی شن بازی گروهی غیرهدایت شده بر بهبود خلاقیت، اعتماد به نفس، توانایی کار گروهی و تفکر انتقادی دانش آموزان
        اکبر جدیدی محمدآبادی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - واکاوی الگوی یادگیری مبتنی بر بازی با رویکرد حل مسئله (تحولی در یادگیری مدیران مدارس ابتدایی)
        عاطفه  جواد زاده زینب گلزاری زهرا طالب
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - عملکرد کارگاه های تولید صنایع دستی در تحقق ایده های خلاقانه از منظر رویکرد صنایع خلاق
        عارفه  فدایی اصغر فهیمی فر حسن علی پورمند مهدی کشاورز افشار
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - تاثیر توانمندسازی رهبری بر دوسوتوانی رفتاری: تبیین نقش میانجی انگیزه درونی و تعدیل‌گر انگیزه بیرونی
        سهیلا اکاتی عبدالعلی کشته گر
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی اثربخشی آموزش برنامه نویسی پایتون بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوره متوسطه اول
        اسماعیل صفری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - پایداری شغلی و خلاقیت سازمانی: تاثیر رهبری فراگیر بر بازخورد رشدی و شکوفایی در کار
        عزیزه پاشایی مهدیه خلیلی خضرآبادی حسن قلاوندی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - تاثیر آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر تفکر خلاق، انتظارات پیامد و تحریک پذیری معلمان
        ابوالقاسم یعقوبی فاطمه  مرادیانی رسول کردنوقابی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود