• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 4
  • شماره3 دوره4
  • 3
    شماره 3 دوره 4 زمستان 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی تأثیر میدان بازی مجازی بر خلاقیت مشارکتی و پیشرفت یادگیری فراگیران در پودمان ترکیبی آموزش واژگان زبان انگلیسی
        فرهاد قربان دردی ‌نژاد سعید خزایی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی: نقش میانجی انگیزة پیشرفت
        علی‌محمد رضایی سیده زینب حسینی منش شاهرخ مکوند حسینی افضل اکبری بلوطبنگان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - اثربخشی آموزش تلفیقی تفکر انتقادی و تفکر خلاق بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان دورة دوم متوسطة شهر قم
        ژاسنت صلیبی فهیمه حسنی بهشته نیوشا
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی رابطة بین سبک رهبری تحولی، ساختار سازمانی و جوّ سازمانی با خلاقیت سازمانی
        علی افشاری نسرین ارشدی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - واکاوی برخی از عوامل تأثیرگذار بر خلاقیت ریاضی از منظر تازه‌کاران ریاضی: مهارت‌ها و دانش ریاضی و ویژگی‌های شخصیتی
        نرگس یافتیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - بررسی رابطة بین سبک‌های تفکر و خلاقیت مدیران مدارس متوسطه
        عزت اله قدم پور نیلوفر کوگانی حسن جعفری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - ارائه الگوی توسعة خلاقیت و نوآوری‌های علمی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بر اساس عوامل فردی
        رضا کوثری مصطفی نیکنامی علی دلاور حمیدرضا آراسته نادرقلی قورچیان
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود