• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 1
  • شماره4 دوره1
  • 4
    شماره 4 دوره 1 بهار 1391

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - تأثیر آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر خلاقیت دانش‌آموزان دختر سال اول دبیرستان
        سیده مریم دستغیب حمید علیزاده نور علی فرخی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سلامت روانی معلمان با خلاقیت دانش ‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان بهشهر
        علیرضا پیرخائفی هاجر رفیعیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - بررسی رابطه بین خلاقیت و انگیزه افراد برای نوآوری در سازمان‌های پژوهشی: مطالعه موردی در پژوهشکده پردازش هوشمند علائم
        حمیدرضا ضرغامی مصطفی جعفری پیمان اخوان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - پرورش خلاقیت با بهره گیری از روش تدریس بدیعه پردازی در درس زبان انگلیسی
        زارعی زوارکی اسماعیل داریوش نوروزی سید محمد رضا صفوی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - مقایسه اثربخشی طراحی آموزشی دو روش ابداعانه حل مسئله و بارش مغزی بر میزان خلاقیت دانشجویان دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
        اکرم امیری داریوش نوروزی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - ارزیابی محتوای کتب علوم تجربی دوره راهنمایی از دیدگاه الگوی آموزش خلاقیت پلسک
        حسن ملکی زهرا افشار کهن بهزاد نوروزی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - خلاقیت و توانمندی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در بحث اشتغال
        رسول فانی خیاوی عبدالرحمن معلمی خیاوی
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود