• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره57 دوره14
  • 57
    شماره 57 دوره 14 زمستان 1397

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - الگوی علی تبیین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم تجربی براساس سرسختی وادراک محیط کلاس با میانجیگری درگیری تحصیلی
        فوزیه الهام پور حمزه گنجی خدیجه ابوالمعالی الحسینی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - رابطه بین حمایت اجتماعی و سبک‌های دلبستگی با بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان
        بهمن اکبری رقیه دوپور سعیده کهنسال زینب کریمیان
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - رابطه بین مدیریت برمبنای ارزش و تعالی سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
        ابوالقاسم بریمانی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - پیش‌بینی سرمایه فکری بر اساس هوش معنوی، سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در دانشجویان
        پریناز بنیسی
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - اعتبارسنجی عناصر برنامه درسی ترمیمی برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی با نارسایی‌های ویژه در یادگیری از دیدگاه متخصصان برنامه درسی و معلمان ذی‌ربط استان آذربایجان شرقی
        الهام تمجیدتاش مریم سیف‌نراقی عزت‌الله نادری
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - توانایی کودکان پیش‌دبستانی برای تمایز میان حق استفاده و حق مالکیت
        سعید محمودپور هادی بهرامی نورعلی فرخی فریبرز درتاج
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - اثربخشی آموزش شناختی رفتاری برظرفیت خودمهارگری و تعهد زناشویی در زوجین متقاضی طلاق مراجعه کننده به مرکز مشاوره
        مهسا نجمی فریبرز درتاج ابوطالب سعادتی شامیر
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود