بررسی رابطه ویژگی های ارتباطات اثر بخش معلم -دانش آموز با یادگیری ریاضی
محورهای موضوعی : آموزش و پرورشاحمد شاهورانی 1 , غلامرضا تلخ آبی علیشاه 2 * , علیرضا تلخ آبی علیشاه 3
                                               1 -     استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتخقیقات
                                               
                                               2 -     دانش آموخته کارشناسی ارشد آموزش ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واد علوم وتحقیقات
                                               
                                               3 -     عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند دانشجوی دکترای روزنامه نگاری
                                               
                                       
کلید واژه:
چکیده مقاله :
 
                                