ا

  • احمدی.امینه تبیین مولفه های برنامه ویژه مدارس (بوم) بر مبنای نظریه شناخت موقعیتی1 [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • احمدی.امینه ارائه‌ مدل کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • افخمی بنائم.ربابه بررسی فرایند طرح مسئله به عنوان ابزار ارزشیابی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ب

  • باغستانی. اقدس تبیین مولفه های برنامه ویژه مدارس (بوم) بر مبنای نظریه شناخت موقعیتی1 [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقری اصل.جواد ارائه مدل علی هویت حرفه‌ای مدیران مدارس متوسطه بر اساس فرهنگ یادگیری و نقش میانجی رشد حرفه‌ای [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تورانی.حیدر پیشبرد یادگیری کتاب های درسی دوره ابتدایی بر مدار فناوری واقعیت افزوده و ارائه مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حسنی.رفیق ارائه مدل علی هویت حرفه‌ای مدیران مدارس متوسطه بر اساس فرهنگ یادگیری و نقش میانجی رشد حرفه‌ای [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • سيفی. عصمت ارائه‌ مدل کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شفیع پور.فرهاد پیشبرد یادگیری کتاب های درسی دوره ابتدایی بر مدار فناوری واقعیت افزوده و ارائه مدل [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عبداللهی.فردین ارائه مدل علی هویت حرفه‌ای مدیران مدارس متوسطه بر اساس فرهنگ یادگیری و نقش میانجی رشد حرفه‌ای [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • معظمی.مجتبی ارائه‌ مدل کاربرد فناوری‌های نوین در دانشگاه نسل چهارم [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نوریان.محمد تبیین مولفه های برنامه ویژه مدارس (بوم) بر مبنای نظریه شناخت موقعیتی1 [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]